« wiadomości »

Od 10 lat Polska znajduje się na pierwszym miejscu w Unii Europejskiej nie tylko pod względem liczby ofiar śmiertelnych, ale także kosztów, jakie ponosi państwo z powodu tragedii drogowych.

W 2008 r. jedna ofiara wypadku drogowego kosztowała państwo 1,47 mln zł. od 2000 r. ta kwota uległa podwojeniu. Zdaniem Banku Światowego, wypadki drogowe pochłaniają 2 proc. naszego PKB.

Statystyki pokazują, że wśród ofiar wypadków przeważają osoby w przedziale wieku 15 - 45 lat, a 80 proc. z nich to mężczyźni. Tracimy więc najbardziej wydajnych zawodowo członków naszej populacji.

Samodzielna Pracownia Ekonomiki Instytutu Badawczego Dróg i Mostów wyliczyła, że 1 tys. km autostrady może rocznie pomniejszyć liczbę zabitych na polskich drogach o 200 osób, a rannych o 1300.




Partnerzy fundacji

 

Poprzenia strona...
Wiadomości


 Fundacja "Kierowca Bezpieczny"

Fundacja „Kierowca Bezpieczny” partnerem merytorycznym akcji Pasointeligencja

Kierowcy współpracujący z właścicielem aplikacji FREE NOW, nagrali utwór „Pasointeligencja” będącego rearanżacją internetowego hitu rapera Maty „Patointeligencja”. Produkcja ma na celu promocję wśród kierowców i ich pasażerów jazdy w zapiętych pasach bezpieczeństwa. Patronem oraz partnerem merytorycznym akcji została Fundacja „Kierowca Bezpieczny”.

Statystyki pokazują, że cały czas wielu pasażerów w Polsce nie zapina pasów bezpieczeństwa. Aplikacja Taxi FREE NOW postanowiła zabrać głos w tej ważnej społecznie kwestii i - ustami kierowców - odpowiedziała na najpopularniejszy polski utwór końcówki 2019. Do sieci trafił teledysk, w którym kierowcy taksówek stanowczo rekomendują pasażerom jazdę w pasach.

„Kierowcy FREE NOW spędzają wiele godzin w trasie z pasażerami na pokładzie i są nierzadko świadkami wypadków. Ich głos w kwestii promowania bezpiecznej jazdy w zapiętych pasach jest bardzo ważny i ma szansę dotrzeć do osób, które nie mają tego odruchu podczas jazdy w roli pasażera. Problem niezapinania pasów dotyczy zwłaszcza pasażerów jeżdżących taksówką na krótkich dystansach lub w wracających z imprezy w większej grupie” – mówi Krzysztof Urban, Dyrektor Zarządzający FREE NOW

Za koncepcję video i kampanii odpowiada agencja reklamowa Cut The Mustard. Produkcją teledysku, wyreżyserowanego przez Macieja Kwaśniewskiego, zajął się dom produkcyjny Graffiti Films, a wsparcie software house zapewniło Move Closer.

Partnerem merytorycznym akcji jest Fundacja Kierowca Bezpieczny.
Zapraszamy do oglądania: https://www.youtube.com/watch?v=D1_q3uABHo0

 

 

 

 

© Fundacja "Kierowca Bezpieczny"



Poprzenia strona...

Na górę strony...

 



www.321internet.pl Wystawa Mleczko & Hołowczyc ''Bądź bezpiecznym kierowcą'' http://www.partnerstwodlabezpieczenstwa.pl Akcja Krzyś Krzysztof Hołowczyc [www.holek.pl]
Hołowczyc Management [www.holowczyc.pl]
Prawo jazdy [www.prawojazdy.pl]
Krajowa Rada Bezpieczństwa Ruchu Drogowego [www.krbrd.pl] MIVA Polska [www.miva.pl]
Sponsoring Expert - badania efektywności sponsoringu