Poprzenia strona...
Wiadomości


Fundacja "Kierowca Bezpieczny"

Dzień Bezpiecznego Kierowcy

Już po raz jedenasty Krajowy Duszpasterz Kierowców ks. dr Marian Midura i Krzysztof Hołowczyc wraz z Fundacją Kierowca Bezpieczny ogłaszają 25. lipca (poniedziałek) - Dniem Bezpiecznego Kierowcy. Wydarzenie ma na celu szeroko zakrojoną prewencję i poprawę BRD w Polsce. Akcja będzie organizowana na terenie całego kraju, a na jej centralne miejsce wybrano tym roku Myszyniec, woj. Mazowieckie.

W akcji udział wezmą: Policjanci WRD i Celnicy z Wydziału Zwalczania Przestępczości. Obecny będzie Komendant Powiatowy Policji i Naczelnik Drogówki z KWP z Radomia.

W czasie akcji każdy z kierowców otrzyma darmowy Alkotest z akcji „Zarycz dla bezpieczeństwa”, obrazek z „Dekalogiem Kierowcy”, znaczek „Krzyś”, będzie również propagowany „Dekalog Kierowcy MIVA Polska” oraz akcja „KRZYŚ” - trzeźwy i życzliwy kierowca.

Program obchodów w Myszyńcu:
- godz. 11.00 - Uroczysta Msza święta za polskich kierowców w Bazylice Trójcy Przenajświętszej w Myszyńcu: przewodniczy ks. dr Marian Midura, Krajowy Duszpasterz Kierowców, homilia - ks. Jerzy Kraśnicki, dyrektor MIVA Polska. Intencja Mszy świętej: „Za polskich kierowców i wszystkich poruszających się po drogach oraz o bezpieczne Światowe Dni Młodzieży”.

- godz. 12.00 - Błogosławieństwo kierowców i poświęcenie pojazdów
- Wystawa Mleczko-Hołowczyc - „Bądź bezpiecznym kierowcą”
- Akcja „Krzyś - trzeźwy i życzliwy kierowca”
- Prezentacja Symulatorów dachowania i zderzeń

- godz. 12.30-14.00 - akcja: Dzień bez Mandatu - „Przestrzegaj przepisów ruchu drogowego, szanuj pracę naszej Policji”

 

 

 

© Fundacja "Kierowca Bezpieczny"



Poprzenia strona...

Na górę strony...

 



Wystawa Mleczko & Hołowczyc ''Bądź bezpiecznym kierowcą'' http://www.partnerstwodlabezpieczenstwa.pl Akcja Krzyś Krzysztof Hołowczyc [www.holek.pl]
Hołowczyc Management [www.holowczyc.pl]
Prawo jazdy [www.prawojazdy.pl]
Krajowa Rada Bezpieczństwa Ruchu Drogowego [www.krbrd.pl] MIVA Polska [www.miva.pl]
Sponsoring Expert - badania efektywności sponsoringu